Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΠΜΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ - ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ

Για παράπονα και ενστάσεις που σχετίζονται με ακαδημαϊκά θέματα (διδασκαλία, βαθμολογία μαθημάτων) ή υποστηρικτές διαδικασίες και υπηρεσίες (πρόγραμμα μαθημάτων, υποδομές, πρόσβαση σε ηλεκτρονικές πηγές κλπ.) του ΠΜΣ «Ρευματολογία-Μυοσκελετική Υγεία», οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να απευθύνονται αρχικά στην Διοίκηση του ΠΜΣ (Δ/ντή, ΣΕ) ή στον Ακαδημαϊκό Σύμβουλο τους και στην συνέχεια εάν δεν επιλυθεί το πρόβλημα τους στα αρμόδια όργανα της Ιατρικής Σχολής ή του ΕΚΠΑ (Γραμματεία Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, Επιτροπή Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρικής Σχολής, Συνήγορος του φοιτητή κλπ.).

                Πρέπει να σημειωθεί ότι στο ΕΚΠΑ έχει συσταθεί και λειτουργεί ο θεσμός με την ονομασία "Συνήγορος του Φοιτητή" με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

•    εξέταση αιτημάτων φοιτητών για προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τις ακαδημαϊκές και διοικητικές υπηρεσίες και αναζήτηση λύσεων στα προβλήματα αυτά,

•    διευκόλυνση των επαφών του φοιτητή με τα όργανα και τις υπηρεσίες διοίκησης.

•    εξέταση αναφορών-καταγγελιών των φοιτητών για παραβίαση διατάξεων και κανόνων της πανεπιστημιακής νομοθεσίας και δεοντολογίας και

•    ενημέρωση των φοιτητών σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως μελών της Πανεπιστημιακής Κοινότητας.

Οι φοιτητές μπορούν να επικοινωνούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (sinigorosfititi[at]uoa[dot]gr) ή δια ζώσης (Κτίριο Πανεπιστημιακής Λέσχης (Ιπποκράτους 15 - 1ος όροφος, Τηλ: 210 368 8274) με τον "Συνήγορο του Φοιτητή" για περισσότερες πληροφορίες.